• Zwroty i reklamacje

 

  1. Klient będący Konsumentem, jak również Przedsiębiorca na prawach konsumenta, który za pośrednictwem Sklepu internetowego zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
  2. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w przypadkach o których mowa w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
  3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia, w którym Klient objął Produkt w posiadanie lub w którym wskazana przez niego osoba trzecia inna niż przewoźnik weszła w posiadanie Produktu. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  4. Klient, uprawnienie do odstąpienia od umowy sprzedaży może zrealizować poprzez wysłanie wypełnionego i podpisanego oświadczenia o odstąpieniu od umowy na adres: Natalia Dworakowska, ul. Bednarska 5/16, 82-300 Elbląg lub mailowo na adres: kontakt@orientarte.pl.
  5. Wykonując prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży Klient może napisać wiadomość do sklepu na e-mail kontakt@orientarte.pl.
  6. W przypadku odstąpienia od umowy, umowę uważa się za niezawartą.
    W razie odstąpienia od umowy Klient ma obowiązek zwrócić zakupiony Produkt niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zwracanego Produktu przed upływem 14 dni na adres: Natalia Dworakowska, ul. Bednarska 5/16, 82-300 Elbląg.
  7. Koszty zwrotu (odesłania) Produktu ponosi Klient.
  8. Klient jest odpowiedzialny za odpowiednie zabezpieczenie produktu. W przypadku złego zapakowania i uszkodzenia podczas transportu, reklamacja nie może zostać uwzględniona.
  9. Zwrot nie zostanie uwzględniony po rażącym zużyciu zamawianego produktu. Klient powinien dostarczyć produkt w stanie nienaruszonym. W przypadku otwarcia folii produktu i minimalnego zużycia produktu (1-2 ml) wartość zwrotu pomniejszana jest o 10%.
  10. Zwrot nie dotyczy próbek perfum 5 ml.
  11. W przypadku otrzymania gratisu, prezentu, Kupujący jest zobowiązany zwrócić go razem z odesłanymi perfumami. 
  12. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwróci Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
  13. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy wskazał inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  14. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.